Sarea si Piperul sau Scortisoara si Nucsoara din organizarea unei Petreceri de Craciun Corporate

In fiecare an companiile sunt in cautare de idei cat mai originale pentru o  organizare perfecta a petrecerii de sfarsit de an, petrecerea de Craciun destinata angajatilor, o petrecere ce marcheaza inca un an de succese si ascensiune a fiecarei companii in parte.

Pentru o petrecere reusita este indicat sa se respecte cateva recomandari si anume:  stabilirea tematicii petrecerii, locul unde se doreste a avea loc petrecerea, ziua cea mai potrivita pentru organizarea petrecerii, numarul de invitati, ce dorim sa se intample in cadrul petrecerii, tipul bauturilor si a preparatelor culinare pe care le dorim a fi servite in seara respectiva.

Planificarea petrecerii de Craciun corporate poate incepe inca din luna septembrie, alegand o data optima pentru desfasurarea acesteia si selectand cateva locatii ce confirma disponibilitatea datei.

Dupa alegerea locatiei, a meniului si a bauturilor putem realiza un plan al evenimentului corporate care sa contina detaliile acestuia: data, ziua din saptamana, locatie, tematica evenimentului, meniul ales, elemente decor, momente divertisment, detalii tehnice.

Cea mai buna perioada de organizare a petrecerii corporate de Craciun este de la inceputul lunii decembrie pana cel tarziu 21 decembrie, dupa aceasta zi fiecare fiind mult mai preocupat de pregatirile de acasa.

Companiile pot lua in considerare organizarea unei petreceri pentru exprimarea aprecierii fata de angajati si in luni ale anului ce nu sunt legate de Sarbatoarea Craciunului, precum octombrie sau ianuarie, iar unele din avantaje ar fi: oferte extra-sezon din partea locatiilor, pachete atractive din partea agentiilor specializate in organizarea evenimentelor, oferte special pentru divertisment, dessert bar, cigar bar, cheese bar, materiale publicitare etc.

Un dezavantaj ar fi acela ca angajatii nu vor mai asocia petrecerea de sfarsit de an cu sarbatoarea Craciunului sau a Anului Nou, dar creand un precedent, in timp, compania isi poate crea un istoric privind organizarea petreceii anuale intr-o anumita luna fara a avea legatura cu Sarbatoarea Craciunului.

Petrecerea corporate de Craciun poate fi organizata sub diverse tematice, nu neaparat care sa contina decoratiuni si brad de Craciun, asadar petrecerea poate fi una de tip Disco, Bollywood, Cinema, Casino, Pop Art, Carnaval etc.

De regula, dintre variantele de meniu propuse de locatie si metoda de servire, sunt alese meniurile ce contin preparate traditionale, care ne duc cu gandul cat mai aproape de asteptata masa in famile de Craciun, servite in regim bufet suedez pentru o socializare cat mai buna in randul invitatiilor.

In afara de open bar-ul standard oferit de locatie, se poate opta si pentru un bar mobil care sa prepare cocktailuri si shott-uri pentru intreaga seara tuturor invitatiilor.

Punctele forte ale unei petreceri de Craciun o reprezinta momentele de entertainment alese pentru a distra invitatii. In ultimii ani, companiile au incercat diverse forme de divertisment, precum stand-up comedy, magician, iluzionism, trupe de dans, show-uri de improvizatie, jocuri de societate si concursuri: Secret Santa, Gaseste Comoara, Unde este Mosul? Etc

In fiecare an, organizarea petrecerii de Craciun este cel mai frumos eveniment pe care o agentie de organizari evenimente corporate o poate realiza, o petrecere de sfarsit de an pentru ambele parti contractual si o provocare ca nicio petrecere sa nu se asemene cu o alta a altei companii.

Produse Populare

""Multumim foarte mult pentru calitatea serviciilor si ma bucur ca am cunoscut niste oameni profesionisti si nu în ultimul rând amabili si educati.""

Cristian Talanga Prodecan Universitatea din Bucuresti / Facultatea de Geografie